fredag, januari 02, 2009

Go kväll!

Nu har mannen åkt och jobbat. Jag har fortfarande sällskap av barnen en stund till för de ska strax i sängen. Blir lite andra sovvanor nu när det är lov.
Så himla skönt att ha dem hemma hela dagarna.

Det blev en långprommis idag iaf, med hela familjen. Himla skönt att komma ut i friska luften.
Och jag måste säga det.. att det märks att jag har slutat röka. Orkar mer. Himla braigt de!

Har även en sak här hemma jag har totalt fastnat i.. Jacobs nintendo Ds. Han fick som en grej till den i julklapp som man kan ladda in massa spel i. Så i den nu finns ett barnspel som heter Tingeling.
Och ja, jag fastnar lätt för sådana spel. Min man sitter och skrattar åt mig för ibland blir det faktiskt så svårt att man kan svära lite.
Men kul är det!

Inga kommentarer: