lördag, oktober 04, 2008

Fäääärdig!

Eller ja.. nästan iaf.
Är klar med nästan allt, rubbet. Var bara lite på en vägg som faktiskt inte torkat. Vilket inte gjorde mig nått alls. Ganska trött i armarna nu faktiskt!
Såg iaf ut som en tant när jag var klar. Helt grå i håret. Eller ja, hela jag faktiskt. Var bara att sopa upp allt damm och sen moppa lite, kasta av sig kläderna och ta en dusch.
Så nu sitter man här, ren!
Har även tagit bort gammalt nagellack och målat på nytt. Ansiktet är rengjort och insmort. Kroppen likaså.

Så vad ska en Emma göra nu då? Hälla upp ett glas vin kanske och lägga sig och fortsätta på en av de nya böckerna?

Jag tror det. Ska även försöka hålla mig vaken tills mannen kommer hem runt 3-tiden. Har ändå så svårt att somna när han inte är hemma.
Fast idag kanske det går då jag ju slitit som ett djur upp med handslipen?!

Inga kommentarer: