lördag, mars 15, 2008

Lördag

Ja, då var man ensam igen då. Min duktiga man är och tränar. Borde jag börja med jag också.. och de ska jag.. sen!

Hade ju en del grejor jag hade tänkt hinna klart med igår, tog en aning mer tid än jag trodde så han inte klart med allt så jag fortsätter idag.

Så här såg listan ut:

Städa klart tv-rummet. Färdigt!
Bära ut grejor i förrådet. Färdigt!
Städa köket.Åka och handla + panta all pant som står och tar plats. Färdigt!
Åka till återvinningscentralen med massa saker som ska dit. Glömde hemma när jag for å handla så de får bli imorrn de.
Städa toaletten. Färdigt!
Byta i kattlådan. Färdigt!
Städa i gästrummet.
Städa Jacobs rum. Färdigt!
Dammsuga och torka golvet på båda våningarna. Dammsuga han jag med, ska moppa idag.
Byta sängkläder i alla sängar. Blir de att göra idag.
Städa toaletten uppe. Färdigt!
Riva bort tapeterna i Jacobs rum så de kan bli klart där nån gång. Ska börja idag.
Vika tvätt. Färdigt!
Golvet i sovrummet ska jag göra först av allt idag.

Mer på planeringen idag är att vi ska få besök av Lars och Tommy som ska fira Johan som fyllt år. Har inte passat in förens idag. Kom nu på att jag nog måste baka nått så man har nått att bjuda på. Tommy sa iofs att de ville att Johan skulle baka.. men de hinner han inte.. vet inte om de skulle bli så bra heller...

Over´n´out

Inga kommentarer: