tisdag, mars 18, 2008

Tisdag idag då

När klockan var 9 idag så hade jag redan hängt tvätt, slagit på en ny maskin, plockat i och ur diskmaskinen. Är man inte duktig??

SNart ska jag ta och riva ner de sista tapeten i Jacobs rum så ska jag spackla sen. Då hinner jag slipa innan dagen är över. Sen får jag vänta med att måla då jag lovat min syster som ska komma hit i helgen att hon ska få hjälpa till.. var även tvungen att lova henna att måla påskägg.. undrar om jag måste köpa ett som är fyllt med godis med??! Isf ska jag kasta ut det i all snö som kommit nu sen får hon gå ut och leta efter det där :D

Btw... jag tror jag har fått "skrapa-tapet-armbåge" har rätt ont i den högra armbågen efter skrapandet igår :/

Även har jag fått "skrapa-tapet-knä" också, fråga mig inte hur.. men jag har sjukt ont i vänster knä också?! Hoppas de går över snart.

MEN duktig som jag är så trottsar jag det och tar bort de sista tapetbitarna idag iaf :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men ja ja ja ja!!! det måste vi såklart. :) jag gör ju faaaan inget heller. säg bara till så ses vi när du är i krokarna eller nåt.
/lina

Anonym sa...

Hahaha, klart jag måste få ett ägg med godis! Jag får jue inte av nån annan. Du behöver dock inte kasta ut alla godisar i snön. ;D