måndag, mars 17, 2008

Älskar diskmedel

De gör jag just nu.. Älskar diskmedel!

Att ingen sa detta till mig tidigare när jag ska ha bort tapeter?!

Nu kanske ni inte hänger med.. men så här är det.. När jag skulle ta bort tapeter i tjejernas rum så fick jag köpa tepetborttagningsmedel för att få bort de gamla.

Vilket var en väldigt kladdig historia.

När jag då skulle börja med Jacobs rum så skulle jag ju köpa sånt medel då med.. men de var slut!!

Hon i kassan viskade då att hon hade ett annat knep. Om man tar vatten och diskmedel i en sprayflaska och sprutar på så funkar det skitbra :)

Och de gjorde de. Funkade mycket bättre än de andra medlet. De var ju så kladdigt, men inte detta.

Så nu är jag snart klar med hela rummet. Superbra :D

Nu ska jag göra klart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra tips Emma! Ha en jätte bra dag! Ni måste komma ner till sthlm något så att vi kan gå på jnibacken med barnen *ler* Det skulle vara jätte mysigt! Kramar

Anonym sa...

Emma kan inte du maila eller sms:a er adress? Kramis//Åsa

Anonym sa...

Perfekt! Då vet vi hur vi ska göra :D