onsdag, mars 19, 2008

Onsdag då

Ensam hemma idag med. Vad har jag då hittat på? Jag har INTE hittat sladden till kameran?! Vet inte vart den är.. min man kanske har lagt den på ett sånt bra ställe?

Jag har målat runt fönstrena i Jacobs rum också. De var grå innan, men jag ville ha de vitt... så då fick de bli vitt. Måste måla en gång till bara efter de har torkat.

Har spacklat lite också, men tog bort alla lister i rummet och vad hitta jag inte där?? Är ju tapeter där under med.. iofs inte så mycket så de är snart borta även de :)
Hittade ju bakom elementet med, så de ska bort de också.

Plockat upp all tapet som låg på golvet har jag gjort med. Slut på sopsäckar.. NATURLIGTVIS! Så jag fick ta flera vanliga påsar ist. Men de vart gjort iaf.

Annars har de sett ut som alla andra dagar denna veckan. Plockat i och ur diskmaskinen och tvättat en maskin tvätt och hängt en maskin. Men nu kommer jag inte behöva tvätta nått mer denna veckan, skönt de.

Sen kan man ju ibland fundera på hur smart man är... skrev ju nån dag tidigare att jag ju hade städat en massa. Satt nu och funderade på VARFÖR jag städade Jacobs rum då?! Jag skulle ju riva tapet!! Stor idé att städa. Nu är det ju verkligen inte alls städat där inne.. visst jag har städat undan alla tapeter.. men de är ju liksom dammigt iaf.. Jaja, ska tänka på de innan jag tar nästa rum. Städa INte noga då ska de stå på en lapp!!

Har noll fantasi till o hitta på nån mat till idag å.. blir köttbullar med pasta. Blääää!

Efter påsken ska jag börja köra Gi-mat här hemma. Min man är väl sådär nöjd över de. "jag tänker inte äta Gi-mat!"
Nähä?!?! Vad ska du äta då??
Haha, är ju jag som lagar maten så han har ju inte så mycket att välja på där;)

Så ska jag börja träna med.. måste bara lura med mig nån på kuppen. Vill inte slita själv. Vill ha nån att gå dit med.

Nä, nu ska jag fortsätta med Jacobs rum :)

Over´n´out

Inga kommentarer: