lördag, oktober 06, 2007

Lördag

Då var et lördag och jag kommer fortfarande ihåg min blogg. Fantastiskt imponerad av mig själv faktiskt!

Min fredag var en rätt lugn dag på jobbet. Vi hade att göra men inte för mycket. Vart mycket kaffepauser.

Slutade iaf 01:30 och åkte till härnösand och hälsade på min man på jobbet. Han slutade precis när jag kom fram då de också hade haft en lugn kväll. Typiskt fredag eller?

Åkte iaf hem och fick med oss våran granne som var lite på kanelen. Han sa han var salongsberusad... men som nykter kan jag inte hålla med. Han var förbi det stadiet :) kanske för ett bra tag sen.

Vi satt och spelade lite och slocknade sen i sängen utan problem, min man redan i soffan faktiskt.

Idag hade vi sovmorgon. Första på länge faktiskt.

Men 13:10!? Så länge hade vi inte tänkt sova. Men men.

Nu ska jag strax göra mig klar för att åka till mitt jobb igen. Sista dan sen har man 1 vecka ledigt. Skönt. Då ska man vara bullmamma och skjutsa till skolor och allt vad det heter. Men jag saknar dem ju nu.

Nä, nu ska jag lämna walktrough till minman som jag skrivit ut till Tomb rider. Hur skulle han klara sig genom spelet annars???
Min alldeles egna fuskare :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är faktiskt inte ledig en vecka. ;P