torsdag, oktober 11, 2007

Segpropp

Det är vad jag blev när jag kom hem. Somnade i soffan hemma hos mormor(min mamma) och vart nog aldrig riktigt pigg efter de. Har iaf samlat in hela barnaskaran. Och så har jag vart på en leksaksaffär och köpt pokemonkort till min son. Fick nått paket med massor med kort. SÅ nu är han nöjd. Klart han ska ha när de andra har.

Mitt nästa projekt nu är att laga mat, så alla får sig nått i magen. Sen ska jag ta det väldigt lugnt i soffan med min älskade man som nog kommer hem vid 19-tiden.
Imorrn ska Jacob och Mia på skolan. Jag, Leija och mormor ska åka ut till birsta och kika lite.
Sen ska jag hem asap så man får lite ledig tid på kvällen. Se film ska vi göra och ha myskväll, först allihopa sen bara jag å johan när barnen somnat.

Och vet ni?? De här är den första helgen på typ ett år som både jag å han är ledig tillsammans.. HELA helgen!!!
Känns helt fantastiskt. Fy vad vi ska skämma bort oss med bad och annat mys:)

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Meeh.. fel å åka ut till Birsta utan mig! ]: