söndag, oktober 07, 2007

Tredje gången gillt!!!

Det är inte sant!!??

Är inte ni imponerad?? Spelar iofs ingen roll, för jag är det.
De här trodde jag aldrig om mig själv. Har aldrig skrivit 3 dar i rad innan.

Igår vart de mycket att göra på jobbet. Men det var ju eliten som var på plats för att servera så jag och Niclas grejade de utan något som helst problem. Värre var det i köket då en av dem inte hade koll på nått över huvud taget. Men så kan de gå.

Senare vart det lugnare på jobbet, personalstyrkan stärktes med en dörrvakt och hans praktikant!?!?, och en till i baren. Kändes dock som att en vart överflödig då.
Är som liite trångt att stå 3 i baren och försöka jobba.

Kom iaf hem vid 04:30 till en man som faktiskt var vaken.

Oj, nu klättrde det upp en ekorre i trådet här utanför(ja, jag bor 2 m från skogen)

Ja, hur som helst, min man var vaken och det hade jag inte väntat mig. Satt och spelade det nya spelet, Tomb rider. Som han för övrigt köpte för att jag ville ha de.. jag har ännu inte fått spela nått :P

V ad som står på planeringen idag är att vi ska hjälpa Johans mamma att flytta lite mer grejor til hennes nya lägenhet. Sen ska vi nog käka nånstans, och sen gå på bio jag och min älskling.

Så får vi se va de blir efter de. Förmodligen Soffan, vin, gos, sova.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Emma!
Va oväntat att din blogg är rosa ;D