onsdag, december 10, 2008

GratisBio

Tänkte passa på att tipsa igen om GratisBio.
Har snart kammat in hälften tillk ett nytt presentkort på 700:- igen.
NU får ni hjälpa mig att få lite poäng så jag kan samla till en bärbar dator åt mig själv :)

OM ni vill bli medlem så klickar ni HÄR!

Blir ni medlem via min länk så får ni 75poäng i välkomstpresent. Bättre än 50 som man får om man blir medlem ovärvad!

Det är himla enkelt att samla poäng. Du får 5 poäng för alla du värvar. Och om de du värvar själv samlar in 100 p så får du 200p till. Alltså max 205 p om du värvar någon.

Tips på hur man samlar in 100p?

Beställ ett 3kontantkort helt gratis 30 p
Klicka på alla clicklänkar och vipps så har du nått över gränsen!

Nått jag har märkt är även att de lägger ut clicklänkarna ca var 3:e dag. Och det är oftast på strax över 100 p varje gång då :)


Så kom igen, bli medlem och börja tjäna pengar genom att samla poäng, HELT GRATIS!!!

Inga kommentarer: