onsdag, december 03, 2008

Hemma!

Så var man hemma efter en dag i Sundsvall. Skjutsade Jacob till skolan och Leija till dagis. Efter det fick jag åka till skolan mina barns far går på för att hämta Jacobs gympapåse som jag glömde i måndags. Efter det var det bara att rejsa tillbaka till skolan för att lämna den där.

När jag var klar med det så åkte jag hem till Ewa. Och Iris.. och Robban, men han var inte hemma.
Nu har jag iaf gosat med världens sötaste Iris :) Bestämd dam det där också!!
Fick iaf kaffe och cheesecake. Himlarns gott.

Efter att ha suttit och pratat bort lite timmar så var det dags att hämta Leija på dagis.
Vart kvar på dagis en stund så när vi var klar var det bara att hämta Jacob. Sen iväg mot Härnösand för att hämta Mia.
Sen iväg till återvinningsstationen för att kasta massa glas och reklam som jag haft i bilen i typ 5 dagar nu :P

Shoppade lite på coop, hämtade sen ut 2 paket på okq8 innan vi for hem.

Och nu sitter jag här och ska snart laga mat!

Inga kommentarer: