måndag, december 01, 2008

Hejsan hej!

Hej mina små vänner!

Hur har dagen varit?
Min dag har varit bra. Började med att det plingade på dörren?! F*n!!! Sotaren!!
Är ju f*n att man ska glömma allt jämt. PÅ med ett par mysbrallor och be mannen kasta ett linne åt mig, sprang ner för trappen. Och det var väl tur man inte ramla i den. Öppnade och kom på att jag glömde tvätta bort sminket igår, funderade på HUR längt ner det har krypit.

Ja, och då slog det mig ju att man ju ska fixa stege och ställa iordning den också åt dem. Så det var ju bara att spatsera ut och fixa det.
Han som sotat åt oss de senaste åren kom inte denna gången.
Han var så söt. Kommer inte ihåg vad han heter, men han ser ut som en Pontus eller så.
Han var iaf så snäll med mig så jag behövde inte hämta stegen för det fixade han själv.
Kan ju berätta att jag inte en enda gång har kommit ihåg att förbereda med stege!

Iaf, denna pojken som kom nu var inte lika snäll. Lika ung typ, men inte alls lika snäll. Heter säkert Kent!

Efter att han varit uppe på taket så kommer han in och grejar lite. Jag känner efter en stund att jag måste kissa. Så gör nått åt det.
Och denna pojken "Kent" då, mitt i kisseriet hör man:
-Ja, då var detta klart då.

Alltså.. kunde han inte väntat tills han ser att jag går ut från toan iaf?!
Skyndade mig ut eftersom han försökte prata med mig trots att jag då är på toan. Frågade efter om jag visste vart Robert bor.
Sa att han är vår närmsta granne.
Han frågade då om det är huset bredvid?
Ehh, jo.. huset bredvid är våran närmsta granne. Ska kanske skriva åt er att vi har bara skog på andra sidan.

Ja, efter det så har jag bara hämtat barn, handlat, lagat mat, ätit, hängt upp julbelysningarna ute och städat i min sons rum!

Inga kommentarer: