måndag, december 22, 2008

Tillbaka!

Har ju inte bloggat på en hel vecka nu. Har som inte haft nån lust alls till att skriva. Och då struntade jag i det. Blir så påtvingat annars.
Så nu kanske ni undrar vad jag har gjort istället?

Ja, mycket och lite. Jag har varit i sundsvall nästan varje dag. Sen jag bloggade sist så har jag varit där alla dagar utom söndag.
Jag har ju skjutsat barn till och hem från skola och så har det shoppats julklappar!
Och julgran. Och JA, jag vet att jag bor i skogen, men jag har köpt en.. för kungsgranar är inget min granne har på sin mark tyvärr. För där får vi annars ta om vi vill.

Och julgranen då.. tror ni Emma hittade julgransfoten när det var dags att sätta i granen?

Såklart inte!
Barnen blev jättebsvikna, men frågan är om inte jag blev mer besviken?!

NU har vi iaf införskaffat en ny, så idag ska allt som ska hängas på den fram.
Men vi ska vänta tills ikväll då min syster kommer hit och hon ville med klä gran. Hon får göra det här då mamma inte ska ha någon iår.

JO, och så har jag pluggat i veckan nått så in i norden. Har tillbringat många timmar på kulturmagasinet medans ungarna har varit på dagis/skola.

Så jultomten om du skulle råka läsa min blogg...

Jag har varit snäll/duktig i skolan/glad och you name it så har jag gjort det! ;)

Så jag vill ha riktigt fina julklappar!

OCH kom ihåg att vi kommer och hälsar på dig i Mars.. bara så du vet!

Inga kommentarer: