söndag, december 07, 2008

Trött!

NU är jag trött!

Barnen sover, hundarna sover, min man jobbar!
Som ni ser så finns det inte så mycket som borde hålla mig uppe?!

Han inte baka klart alla pepparkakor idag. Så får ta en del imorn med. Ska även sätta ihop pepparkaksjuset som jag iaf har gjort delarna till.

Nått mer jag har gjort är att ha sett dokumentären om Britney Spears.
Jag skulle verkligen inte vilja leva som hon måste göra.
Tänk er att inte kunna gå ut utan livvakt, att inte kunna ta en spontan promenad..
Jag tycker synd om tjejen!
Jag har ju då fått hennes nya skiva i present av Sony bmg, så funderar på att imorn kanske skriva en recention av den :)

Ska väl försöka ta en bild, en bättre än den jag redan lagt in då, på t-shirten jag också fick.
Den är ju för liten så jag ska nog lotta ut den här på bloggen.
Så gillar ni Britney Spears så får ni hålla koll:)

Nä, Emma-säng-bok-sova!

(tråkigt att få sova själv hela natten bara)

Inga kommentarer: