lördag, december 13, 2008

Idag då!

Idag så tog jag och min lediga man sovmorgon. Riktigt skönt att ligga och bara rå om varandra sådär utan att behöva stressa.

Klev iaf till slut upp för att dricka frukost och fara in till stan. Johan ville köpa nått grejs åt Dutchess. En leksak som håller!
Jag köpte ju 2 igår, och ingen är idag hel. Hon fick en gris som grymtar när man biter på den. Den tyckte hon väldigt mycket om.. men den har nu åkt till hund-leksaks-himlen.

Hittade en boll som vi hoppas ska hålla ett tag nu!

Tog sen en sväng på stan efter att ha lämnat Dutchess i bilen.
Jag gick in på Kicks och köpte mig typ 4 nagellack och en sorts olja till naglarna. Den gamla var slut nämligen.

Nagellack är nått jag har blivit helt besatt av nu. Jag ÄLSKAR att måla naglarna! Vill ha hur många olika färger som helst att välja på. Så nu har jag utökat lite :)

Vart lite shoppat på coop också så nu ska jag snart gå och fixa iordning langos åt mig och min man. Vin ska även få skölja min strupe idag!

Det är härligt att ha en ledig man :)

Jag älskar honom så otroligt mycket!

Inga kommentarer: