tisdag, december 09, 2008

Sjuk?

Vet inte vad som är knas, men jag mår verkligen inte mina 100% idag. Hade tänkt få en massa gjort idag, men eftersom orken inte finns så är det inte så himla mycket som blivit gjort!

Ska ringa och boka tid hos doktorn imorn, för har känt mig konstig i mellan 2-3 veckor nu.

En sak som jag iaf har gjort idag är att jag har lämnat in min mans bil där han köpte den. Det var nått knas på den så man kunde inte spola spolarvätska på bakrutan.

Men det var nog allt jag har gjort också idag. När jag kom hem så la jag mig för att sova, jag som alltid brukar vara pigg då. Kl var ju ändå typ 9:30-9:45 när jag kom hem?

Jaja, vila kanske är det enda man behöver :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var något vi vred till i telefonen :P Hon skulle säga majskolv men jag tyckte hon sa majstång :P