lördag, juni 28, 2008

Här igen

Nu är jaghos svärmor och lånar dator igen. Hon hade tagit med flytvästarna hem till sin lägenhet så jag slapp åka till stugan och hämta dem. Skönt de!

Så vad har jag gjort sen sist då? Inte såmycket faktiskt.. eller inte hemma iaf. Igår for jag ner till sunsvall och hämtade mina barn på fritids ocg dagis sen hämtade jag Lina som var i sundsvall på besök. Efter det for vi till folkets park och minigolfbanan som de har där och lämnade mina barn hos Malin. De skulle sova där eftersom deras far skulle ha svensexa för en kompis som ska gifta sig. Efter jag lämnat dem for jag och Lina hem till Niclas för att hjälpa honom att flytta. Var en hel del han samlat på sig i den lilla lägenheten. Mycket att bära. Efter nån timme skjutsade jag hem Lina (inte till Kalix) sen for jag tillbaka till Niclas för atthjälpa honom med det sista. Då hade alla andra lämnat honom så det var ju tur jag var kvar och kunde hjälpa honom:)
Drog ut en massa på tiden så kom hem lite väl sent, men men. Nu har man ju en flytthjälp att utnyttja då vi ska flytta från huset när nu det kan tänkas bli. Men vi har ju en massa saker som då ska flyttas så det är ju bra med hjälp då.

När jag kom hem fixade jag middag åt mig och Johan. Lövbiff och rotsaksgratäng. Supergott, men tog lite tid så Johan han inte äta innan han skulle iväg på nästa jobb.

Sen satte jag mig i soffan när han drog och somnade ganska snabbt för att vakna när han kom hem vid 3-tiden. Tog mig då upp till sängen för att somna om igen:)

Imorse klev man upp med Johan. Hade precis gjort iordning fil med müssli när Lars ringde mig. Han har en kompis vars mamma hade premiär idag för sin feng shui trädgård. Mycket fina blommor de hade gjort. Tråkigt bara att det inte var så mycket folk.
Efter ett tag så dök min svärmor upp där med. Hon vart sugen på att hänga med dit hon med.
När hon kom så drog Lars och hans dotter ilona hem och jag och svärmor gick runt lite och kikade i vår egen takt.

Sen så när vi var klara så åkta hon till stugan och jag hem hit till henne.

Vet inte vad jag ska hitta på resten av dagen. tror jag kanske bara ska ta det lugnt. En hemma-spa-dag kanske?!
Skulle vara skönt:)

Får se om jag lyckas få igång internet på min dator sen också. Kanske man kan blogga lite mer.

1 kommentar:

Malinanan sa...

En hemma spa dag låter väl alldeles fantastiskt skönt. Det hoppas jag absolut att du gjorde. Det ska jag göra någon dag när jag har lite tid över för mig själv.