onsdag, juni 25, 2008

Mer att pricka av

Det måste ju vara otroligt spännande att kunna hänga med i vad jag har eller inte har kvar på min lista att göra :) Eller hur?

Klart på listan:

  • Handla skurmedel
  • Köpa en roller som jag glömt väldigt många ggr nu
  • Handla middag och andra saker vi behöver

Kom på nu att jag köpte jäst så jag skulle kunna baka... men tror ni jag köpte mjöl?? Nä, för det glömde Em. Men jag är nöjd ändå... jag kom ju trots allt ihåg att äntligen köpa en roller så jag kan få upp fägen å väggarna:)

Kvar på listan är nu alltså:

  • Torka golven
  • Städa barnens rum
  • Allrummet
  • Lilltoan
  • Riva tapet
  • Måla
  • Städa tvättstugan
  • Klippa gräset
  • Göra rent åt kaninen
  • Likaså åt sköldpaddorna

Känns som att listan inte kommer att försvinna idag.

Inga kommentarer: