torsdag, juni 26, 2008

Trasig Dator

Mm, det har vi.. vill som inte starta. Känner mig isolerad hemma. Åkte in till härnösand och lånade svärmors dator för var tvungen att komma åt internetbanken.

Har sms:at min bror som ofta brukar ha nån dator som bara ligger hemma, kanske kan låna en av honom? Får nästan panik bara av tanken på att man inte vet när man har en fungerande dator hemma nästa gång.

Hm, undra om man kan koppla i min gamla dator? Är ju nått knas med den också men man kan ju starta den iaf.

Idag ska jag iaf göra klart garderoben hemma. Skönt att få upp färgen. Och imorn ska jag dra ut till stugan och hämta flytvästarna. Måste kolla upp sovsäck också!

Erica: Jag tycker iaf att ni är modiga.. :) EN myra hade räckt för att jag skulle bryta ihop som ett litet barn med cellskräck i ett tält!! :P

Jag hade offrat slantarna på en stuga eller ett hotellrum bara för att inte chansen att vakna upp med en myra bredvid mig. *ryser*
Men då är myror typ min största skräck med. Sväller ju som en ballong om jag får ett litet bett. Och det vill jag ju helst slippa då:)

Vi funderar på att åka förbi Gottland nästa år när vi far hemfrån skåne då. Men då blir det som sagt inget tält för min del. Johan får gärna bo i tält om han vill, men inte jag.

Dock kom jag på nu att vi har ju för 17 campingkontakter på Gottland, vilket nog kan resultera i rabatt:) Sweet!

Kom ju på nu också.. ska ju ta vägen förbi Göteborg när vi far hem från skåneland iår. Sara ska ju med oss och har aldrig varit där. Så vi stannar till där på hemvägen för en dag i Göteborg. Tro om vi hinner med Lisseberg också? Jag är nämligen karusellsugen :) Sen blir det väl ett stopp i Stockholm på vägen hem också. Hälsa på Åsa och Viktor :) Om de är hemma då vill säga.

Jag längtar som en tok till den 25 juli med. Då ska ju familjen Passi-Candell-Olsson-Israelsson åka till furuvuk en helg. Har en stuga som står och väntar på oss där då. Billigt var det också. Inga Gottlandspriser där inte. 1000:- för 2 nätter. Bra skit de.
Barnen längtar så klart också som tokar till de:)

Undrar vad jag och Leijagumman ska hitta på nästa vecka då?
Jacob och Mia ska ju då på läger den veckan. Bara dagtid fram till 16, men jag och Fialotta ska ju umgås på dagarna bara hon och jag. Ska bli så mysigt. Undra om vi ska fara nånstans den dagen de andra 2 ska sova över på lägret? Tror vi får luska fram nått att göra då :)


Nä, nu ska jag åka och handla lite.. eller ganska mycket. Väldigt tomt hemma i kyl/frys nu. Men det ska åtgärdas idag :)

Ha de så bra så ses vi när vi ses(så fort jag kommer åt en dator)

Tjing tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh, Göteborg!! Härligt! Jag har förresten glömt att säga en sak, om vi vill ha nånstans och sova en natt eller så därikring så får vi sova hos Malin i Trollhättan om vi vill det. [: Nu längtar jag! Osså har man 4 veckor kvar till semester..