söndag, oktober 12, 2008

Full?

Haha, fick ett sms av min allvetande man ca 10-15 över 12 om att jag ju kunde åka om sisådär 20-30 min uter för att hämta honom. Såklart kunde jag inte hålla den tidsramen då jag helt enkelt inte är gjord för att kunna hålla tider.
Jag åkte vid 1-tiden.
Kom fram till Aveny och ut kom en rätt städaf man faktiskt. Fy, jag vart såå stolt! Vad jag har lyckats bra med honom :)

Men lyckan varade inte så himla länge. För det tog kanske 10-15 minuter innan det slog till. Då vart min man FULL!!
Han hade då träffat mina barns far där inne som promt skulle hälla i honom öl :)
Och bjuder nån på öl så kan man ju inte tacka nej.. eller??
Åkte iaf förbi på hans kontor och hämtade hans väska som han hade lämnat där. Strax efter det så fick man stanna bilen för då mådde herrn dåligt!! Lät mindre trevligt.

Sen somnade han i bilen i en ställning som inte är att föredra :)
Vaknade när vi kom hem men trodde då att vi var på hans kontor och började rabbla upp koden som man skulle ha för att kunna komma in :D

Jag fick säga både en pch två gånger att vi faktiskt var hemma.
Han gick in, raka vägen upp till sängen. Han tog iaf av sig skorna innan. Sen vart det en tur på toa uppe med :)

Kan säga att idag mår han rätt dåligt!! :)

Inga kommentarer: