måndag, oktober 06, 2008

Stress

Vet ni vad det är? Stress alltså.
Jag är ibland stress personifierad.
Precis mitt upp i målningen där uppe så kollar jag på klockan. F*n, 17:30.
Jag ska ju vara på valpkursen om en timme. Så klart ABSOLUT inte redo för det. Tänkte att om jag målar fort som bara den så hinner jag klart innan. Men så kom jag ju på att jag måste kaga middag åt de små innan jag far med.
För min del är det ingen idé att tänka på att hinna med de nu innan.

Så, jag tog ett beslut!
Jag slutar måla för nu, lagar mat åt barnen och gnuggar bort färgen som jag har lite här och där.
Tar på mig kläder yran färg och sen far jag.

Ses sen mina vänner!

5 kommentarer:

Kattis sa...

Hej! Kikade in hos dej oxå. Hann du till valpkursen? Svårt å slita sej när man är mitt uppe i nåt!

Anonym sa...

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=130646

Mia sa...

Ha, ha känner igen mig i stressen. Klart du ska vara stolt! Min son lärde sig oxå cykla utan stödhjul för någon vecka sen och han är oxå väldigt lättramlad! ;) Kul att du hittade in på min blogg och lämnade en komentar! Kram

Anonym sa...

sv: ååh va bra gjort av dej :)

Anonym sa...

kikar tillbax :-)