onsdag, oktober 08, 2008

Godmorgon.

Jag är pigg! Förstår ni? Jag är pigg och klockan är inte ens 7?! Halleulja moment som en liten rödtott hade sagt.
Jag klev upp klockan 6 och trodde inte det var sant när klockan ringde. Men när jag klev upp så vände allt. Skönt att ha en sån dag. Tror denna kommer bli bra.

Sitter iaf nu och äter frukost t.o.m. Det tillhör inte vanligheterna!
Hårdbrödmackor med leverpastej fick det bli. Inget att dricka dock.
Men ska ta med mig kaffe i min lilal termos så jag kan ha det i bilen :)
Tagit med en bok också, så kan jag sätta mig nånstans och läsa medans barnen är på skola/dagis.

Nä, nu måste jag starta bilen så den inte är iskall när vi ska sätta oss i den.

Ha en bra dag allihopa :)

2 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Välkommen åter, sötnos ;)

Agafja sa...

kul med nån som är in och kikar lite och som dessutom lämnar fotspår=O)