fredag, oktober 10, 2008

God morgon!

Hej hej mina små hjärtan! Hur har natten varit?
Min har varit bra, sovit länge eftersom jag, hör och häpna, somnade i soffan!! Ovanligt va?
Tror min man börjar tycka det är tråkigt att se på tv/film med mig. Han får ju se slutet själv nästan jämt!

Idag blir vi iaf hemma. Min son har fått en hemsk hosta. Jag ville ju iofs vara hemma idag, men jag vill ju inte att han ska må dåligt!
Mina barn sitter nu i soffan och myser och tittar på tv. Den allvetande mannen skjutsar sin dotter till skolan och kommer sen hem och myser med mig.
Kan ni fatta att han nu är ledig i 5 dagar!!!??? Jag fattar det nästan inte själv.
Han som vanligtvis jobbar alla dagar. Jag skojar inte. Och då är helgerna inräknade de också.
Så just nu känns det smo att jag ska få lära känna min man igen!

Inga kommentarer: