söndag, oktober 12, 2008

Mätt!

Nu sitter jag här och har ätit middag. Svärmor kom förbi hon med eftersom hon skull ehämta Mia. Hon hade ätit men vart så himla sugen på mina piroger som det vart till middag idag.
Himlarns gott och väldigt mättande.
Håller nu på att se till att barnen fixar sig klara med dusch och så.
Jacob valde att bara duscha medans Leija skulle bada. Så då fick det bli så.

Den allvetande mannan sitter i soffan. Fortfarande inte helt pigg :)
Han säger att han längtar såå tills den dagen jag får min första baksmälla. Jag säger att har den inte kommit nu så kommer den inte att komma heller :) Eller vad tror ni? Eller föresten.. om det är någon som tror att den kommer att komma nån gång så kan ni vara tysta :)

Nu ska jag då bara vänta tills barnen är klara sen ska de fika lite bullar som svärmor hade med sig. Sen ska de sova och jag och mannen ska se nån film.
Sen blir det sängen eftersom jag ska upp tidigt och skjutsa barnen till dagis och skola.

Nä.. nu tror jag att soffan ropar? Är det bara jag som hör det eller hör ni det också?

Inga kommentarer: