tisdag, oktober 07, 2008

Hoj Hoj

God morgon mina små änglar!

Idag har jag nöjet att få ha hela min familj hemma. Barnen är inte helt krya och inte min man heller.

I´m in heaven! Inte ofta jag får ha alla hemma såhär.
Fast när jag tänker efter nu så kanske det skulle kunna ske under bättre omständigheter.
Min man är ju då hängig... och han är ju man! Ni vet ju hur de kan bli när de är sjuka!!!
Och barnen då.. fast dem blir ju pigga med lite alvedon.. så det är ju lugnt.

Det här med barnalvedon förresten... vad är det i den igentligen?
Varför blir barnen så homla pigga av den? Alltså jag funderar själv på att gå över till barnalvedon ist för vanlig vuxenalvedon.
För så pigg so de blir av den då de är sjuka... så pigg vill jag bli av min alvedonnär jag är hängig med!

4 kommentarer:

Brummagumman sa...

Håll hårt i maskmedlet idag då :P Hoppas dom kryar på sig, och att du bloggar mkt idag så jag har nåt att göra ;)

Sofia sa...

Kul att du kikade inom min blogg. Alltid roligt att se nya besökare lämna spår. Hoppas du har en bra dag :) Va bra, nu har jag fått en ny blogg att läsa :)

Anonym sa...

Som sjuksköterska kan jag avslöja vad de tillsatt i barnalvedon: Extacy! ;-)

itsweden sa...

Alvedon är blodförtunnande och det ger en pigghetskänsla när man överdoserar som man alltid gör när det gäller barn. Inte av elakhet mot barn men för att det är svårt att anpassa, för liten dos tar bort effekten helt. Tyvärr så kan du inte uppnå samma effekt som vuxen med alvedon utan att riskera livet.