måndag, oktober 06, 2008

Okej då.

Tänkte att eftersom jag la ut den lilal historien om min allvetande man kan jag väl lägga ut en liten historia om mig själv med.
Jag kommer ändå aldrig få glömma detta då min syster påminner mig om detta ständigt :)

Det var iaf sommaren -07 tror jag och min ena lillasyster var här och hälsade på.
Hon ville se på Sommarkrysset på tv:n.
Sagt och gjort så såg vi på det då.
Och så skulle Linda Bengtzing sjunga. Kom upp på scenen och gjorde sitt.
Och när hon börjar så kommer det upp en ruta där det står:

Kan du se
Linda Bengtzing.

Jag vart ju då väldigt brydd och sneglade på min syster för att se om hon tyckte det var något konstigt med det.
Men icke.
Jag säger efter en stund:

Är ju klart jag kan se henne och hade jag inte gjort det så hade jag nog inte sett den där textrutan heller!!

Behöver jag säga att min syster Sara håller på att dö???
Var ju så att låten hon sjöng heter Kan du se.
Och jag trodde att det stog Kan du se Linda Bengtzing!!!

Inga kommentarer: