fredag, oktober 31, 2008

Hejsan hej!

Idag är det då fredag. Vad ska en Emma fylla sin fredag med då? Ja, den som det visste.
Det jag vet kommer att hända idag är att mina barns far ska komma och hämta barnen idag. De ska på Halloweenfest imorn. Så jag måste ta fram barnens kläder till det.
Ska även packa Jacobs gympakläder så han får med dig dem. Och alla vinterkläder som jag rotade fram igår. Känns som att det var dags då det låg en massa (eh, ja. liten överdrift där) snö ute.

det här med snö och hundvalp också... hon är helt knäpp nu när man går ut. Det ska luktas ÖVERALLT nu. Hon verkar inte känna igen sig alls :) Så turerna ut nu är inte som de brukar.
Och om det snöar.. ja, då ska man jaga snöflingor och äta upp dem. Så det smäller på ganska bra i hännes käkar när det snöar.

Sitter även och grämer mig över att barnen ska fara tillbaka till sin far idag. Jag har ju haft dem i nästan 2 veckor nu. Och man vänjer ganska lätt bort sig från det här med att ha dem varannan vecka. Jag vill ju faktiskt ha dem jämt!!! Är så himla tomt när de inte är här. Jag fyller ju min tid ganska bra då de är hos sin pappa. Jag får ju en himla massa gjort här hemma. Jag hittar på en massa projekt bara för att få tiden att gå.

Nä, nu ska jag ta och äta frukost med mina barn :)

Inga kommentarer: