lördag, oktober 18, 2008

Hejsan hej!

Så då var man hemma igen. Min man jobbade ju här i stan idag. Så jag bestämde mig för att åka in och luncha med honom. Så på med kläder och ansikte efter jag klev upp (tog riktig sovmorgon idag).
In till Härnösand för att luncha. Vart på ett fik som jag inte kommer ihåg namnet på. Tog iaf varsin macka med salami och brieost på. Och till det varsin kaffe latte.
Min man är ju då lactosintolerant, så jag frågade om de hade lactosfri mjölk. Jag tycker att man ska ha det om man driver ett café. Men de hade de inte.
Men de bjöd då på hans kaffe ist. Så han chansade. Vilket han sen fick ångra tyvärr!. Blev inte så bra i hans mage.

Efter det så tog jag en tur på stan. Dock inte in i några affärer förutom Arken då. Hade ju Dutchess med mig. Hon satt dock i bilen medans vi åt.
På arken köpte vi en kalender som min man ville ha. Med Rottisbilder i :)
Jag köpte en salva man har åt hennes tassar nu när det börjar bli kallt. Hon blir så torr om trampdynorna. Så jag hoppas den hjälper :)
Vart även en hel del hundgodis och nått jätteäckligt ben. Alltså ett riktigt av nått djur. Döäckliga tycker jag dom är, men min man ville köpa.
Nu efter det så ångrar jag att jag gick med på det. Fattar ni hur det stinker om det där benet?
*ryser*

Hittade även en säng åt henne. JÄttefin svart/cerise. Ska dock köpa den på måndag för vi har tydligen 20% på en vara då min man blivit medlem där.
men man måste ha en kod han fått på mailen så då la jag undan den så jag kan köpa på måndag ist med koden :)
Skönt för henne med en egen säng. Funderar dock på att fråga dem om de kan beställa hem en till sådan då jag vill ha en åt henne på nedervåningen med.
Vi får se.

Hittade även ett par springskor (*harkel* GÅskor ;) ) som var på rea på Team Sportia. Jättefina vita/lila. 400:- ist för nått på 700:- perfekt :)

Nu ska jag se om jag kanske ska spela lite Spore innan jag ska väcka min man som tar en powernap nu innan han ska iväg och jobba igen.

Ses sen :)

Inga kommentarer: