onsdag, juli 23, 2008

Alla Emmas dag

Ja, det är det idag. Höll på att glömma det själv.. men har redan fått grattis sms av båda mina systrar:)
De är så söta!
VAd kommer då denna dag att erbjuda mig?
Jo, jag ska tvätta. Kan ju vara kul att ha med sig rena kläder när vi åker till Furuvik. Vill ju inte lukta snusk. Sen ska jag ta bort allt ogräsrens som jag slängt ut på gräsmattan igår. Var så duktig så. NU är alla rabatter som ligger intill huset rensade. Hurra!!
Bara alla andra kvar nu. Suck. Ska nog ge mig på en som jag ska ta bort idag. Har så mycket rabatter så det hinns liksom inte med. Vill faktiskt inte tillbringa heeela sommaren med att rensa. Har annat för mig också.
Så ska nog ta tag i den idag. Känner liksom att jag har energin för det idag.
Fast jag har sjukt ont i min högra handled idag.. fick nämligen ETT litet myrbett av en jävla pissmyra igår. De är ju ÖVERALLT!!! Så nu är iaf min handled väldigt svullen. Har som ont I handleden med. INte kul. En kompis som var hit igår som är allergisk mot diverse saker(bl.a. timotej?!) sa att det nog gör ont i handen för att jag är så svullen så att det trycker mot något i handleden. Suck!
Måste kolla upp denna allergi mot stick om det finns nån medicin jag kan få. Inte kul när man är allergisk mot allt skit som hör sommaren till.. myror, myggor, bromsar och getingar etc.
Har dock klarat mig från bin, getingar och humlor denna sommar. Ta i trä! Men resten har vart på mig. Värst just nu verkar vara bromsbett. Inga små bett jag får av dem.
Det är så kul att gå runt nu på sommaren med superstora röda fläckar på benen!! Not!

Ne, nu ska jag ta och uppdatera mig på alla andra bloggar sen ska jag och Dutchess gå ut på gården:)

Inga kommentarer: