onsdag, juli 16, 2008

What?!

Måste börja med att säga att jag blir sjukt irriterad på folk som tycker att det är mer än vad andra är.
Så sitter man här och uppdaterar sig på bloggar från dem man känner. Och så kommer man in på Ericas blogg. Magnus bil har gått sönder sm hon skulle låna till jobbet, så nu måste hon då åka buss.
Detta skriver hon: Jag är för fin för att åka buss!
What?! Blir lite brydd för trodde inte hon var den som skulle skriva nått sånt. Finns ju många som åker buss som nog skulle kunna anse att de är "finare" än henne liksom.
Skärpning Erica!
Det där får mig att tänka på ett inlägg jag skrivit innan nån gång, om folk som inte riktigt är sig själv på sin blogg... Det är detta syndrom jag menar då.
Därför vart jag så brydd när jag läste detta från henna av alla!!

Inga kommentarer: