tisdag, juli 22, 2008

Hemma igen :)

NU har jag varit på stan med Dutchess. Man märkte att jag inte är så van att gå på stan själv med hund. Alltså det gick bra själva gåandet..

Vi gick då först på Arken. Där fick vi superbra hjälp av personalen. Hon sa t.ex. att det inte var nån idé att köpa ett läderkoppel för hon ska ju snart tappa tänder och då kanske hon ev. kan tugga på kopplet för att det kliar. Så köpte ett i nylon tror jag det var. Rosa :D
HAlsband tyckte hon inte att det var nån idé att jag köpte nu, hon var som mellan 2 stl eller vad man ska säga. Skulle jag köpa ett hon kan ha nu så skulle hon då typ kunna ha de i 3-4 veckor innan vi var tvugna att köpa ett nytt. Så då väntar vi. Då har det dessutom kommit in halsband som matchar kopplet.
Köpte iaf en leksak med, som också var bra att ha för henne när hon ska tappa tänder.
Sen vart det dentasticks- bra för tänderna, godis- som man kan ha när man ska träna med henne och bajspåsar :)

Ville vara med en liten kattunge när jag fotade :P

Inga kommentarer: