torsdag, juli 10, 2008

Min dag

Idag då så har jag varit med Ewa på ikea och birsta city. På ikea skulle jag handla skenor till våran garderob.
Tror ni att Emma hade kommit ihåg att mäta hur långt det är?? Nää, inte jag eller.. så får köpa dem på lördag eller så. Ska ju ner till sundsvall då och möta min kusin som kommer till sundsvall då.
Iaf så hittade jag lampor på fyndavdelningen som jag ska ha på våran veranda. Köpte 2. Perfekt att de var på rea nu:)

Inne på bc vart det lite mer. en picknick-korg, en guldfärgad vattenkanna, en köksvante och grytlapp i guld att ha till grillen. De inköptes på Lagerhaus.
På panduro köpte jag sprayguldfärg så jag kan färga krukor som inte används guldiga och ha på verandan.
Och på Gina hittade jag 2 superfina sommarklänningar på rean som jag köpte och ett par vita knälånga leggings.

Var även in på en underklädes affär med Ewa för hon skulle se om hon kunde hitta nån bikini överdel. Vilket hon gjorde. Och Oh My God vilka tuttar hon har den tjejen. Jag säger bara att det är tur man fick lära sig alfabetet på skolan.. för annars hade jag själv bara kunnat till c ibland d. Men hon hade utan skola kunnat ända till.. vad var det nu.. var det H eller G... helt galet :) Men hon passar i dem:) både bikinin och brösten alltså :)

Sen for vi till babyproffsen och där fyndade Ewa en babysitter som var tokbillig. Jag tyckte hon skulle köpa den eftersom det var så billigt och det tyckte hon med så hon köpte den. Och så fick hon ett sånt gratis startpaket som man får där då man ska ha barn :) Mycket bra:)

Lunch vart det med för oss, nån jättegod toast på äh, nu tappade jag namnet.. men gott var det iaf :)

NU ska vi se på tv. Lär somna gott till den för vi åt massa sushi till middag.

Inga kommentarer: