lördag, juli 19, 2008

Gäsp

Idag tog vi sovmorgon hela familjen och sov till strax innan 9!!! Skönt de :)

Nu sitter jag iaf här med en kaffekopp och slösurfar. Har redan hunnit med att tömma diskmaskinen och städat köket. Duktigt Emma!!

Sen har jag fått se bilder på hundvalpar. Jättesöta.. men vill jag verkligen ha en??
Mycket pengar det handlar om faktiskt.
OM jag nu skulle vilja ha en hund så är det ju smart att ta en just nu, med tanke på att jag ju är hemma liksom.
Tydligen väldigt bra stamtavla och så. Äsch, måste verkligen fundera. Kom så plötsligt liksom!

Nä, nu ska jag uppdatera mig lite innan jag tar tag i att fixa picnick-korg. Tänkte gå och hitta oss nått ställe vi kan äta picnicklunch på:) Mysigt de. Sen ska jag ta och fixa iordning allt tills Malin med familj kommer också:)

Inga kommentarer: