onsdag, juli 09, 2008

Hos svärmor igen

Så är man här och lånar dator igen. Men har precis vart och hämtat våran nya dator. Japp!! Våran hade gått så mycket sönder att den inte gick att laga igen. Hade nått med åska att göra tydligen. Som tur var så var hårddisken hel iaf. Tur det!!
Johan vvart glad över det han med. All hans mp3 kunde ju ha försvunnit!!! Jag.. vart glad för att våra kort finns kvar. Hade bränt ut nästan alla precis innan den gick sönder. Men det var ändå de nyaste korten som jag ville ha kvar också.

Så snart ska jag iaf hem och installera dator. Jag hoppas bara jag hittar teliapappret så jag kan komma ut på internet på en gång.

Kanske ska maila dem på en gång om att jag vill ha rätt uppgifter? Så kan ndem skicka de på en gång kanske.

idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Blir nog bara hemma. Tråkigt väder är det också. Kanske kan börja riva tapeter i gästrummet? Har ju grundfärg så jag kan fixa det med.. är det bara att köpa tapet elöler färg dit in sen?! Får nog bli så. Tiden går ju såååå sakta om jag inte har nått att göra medans min man är på jobbet.
Imorrn ska jag nog ta mig ner till Ikea och kika lite. Ska leta tyger till stugan bl.a.

Inga kommentarer: