torsdag, juli 24, 2008

Pissmyror

Fan vad jag hatar dem!! Försökte mig på rabatten igen idag, Men så fort jag sätter ner spaden så kommer de upp. Der är ju ÖVERALLT!!!
Måste köpa mig ett par stövlar för jag vill inte ha myrbett hela fötterna. Har ju redan sjukt ont i min högra arm p.g.a. 2 myrbett. Röd och svullen från armbågen och ner på fingrarna.
Vill inte ha så på benen också.
Gör f.ö. så ont i armen att det är jobbigt att använda den. Måste på apoteket sen och be dem ge mig nått som kan lindra lite.
Ska ju ändå hämta ut nått för mina myggbett då.

De här är nog det enda jag hatar med sommaren. Alla jäkla bett jag får!!!

Så, eftersom jag inte kan vara ute och greja så ska jag och Dutchess snart dra oss mot sundsvall. Ska inhandlas lite grejor och så ska jag hämta mina barn. För vi åker till FURUVIK imorn:) Jag längtar med som en tok kan jag säga :) eller skriva menar jag...

1 kommentar:

Malinanan sa...

Jag förstår att du längtar, ni kommer säkert ha superskoj. kom ihåg lappen nu =)

Puss på er