fredag, juli 11, 2008

Handlat!

Nu har jag varit in på coop i härnösand och handlat lite mat. Såklart så hittade jag ingen sprayguldfärg där. Orkade inte åka vidare till nån affär som kan tänkas ha någon sån i h-sand heller. Kaninte så mpnga affärer där. Tror knappast Åhlens har i härnösand... inte hm heller.
Så jag svänger in på Panduro på lördag ist.

Vad har jag gjort sen jag kom hem då? Haft mer trååååkigt. Och så har jag fixat så både jag och Johan ska få halebop som teleleverantör.
Bra de så ringer vi gratis till varandra, han ringer gratis på jobbet och vi ringer båda gratis till dem flesta vi känner.

Annars då?

Jag vill hitta på nått. Vilket blir lite svårt då jag knappt känner nån i härnösand. Min man kommer snart hem, vilket är bra.. men då ska vi äta middag sen ska han sova så han orkar åka och jobba 21:30 igen. Och då kommer ham hem kl 03:00 ca.
Suck!!

Inga kommentarer: