tisdag, juli 22, 2008

Haha

Glömde ju bort att skriva vad det var som gjorde att jag märkte att jag inte var så van att gå med hund på stan :)

Efter jag vart på arken så skulle jag ju gå och hämta ut linser åt min kära man.. kommer utanför optikern.. och kommer på... att jag ju inte kan ta med mig hunden in där??!!
Står utanför och funderar.. kan ju inte lämna henne utanför.. dels för att det inte finns nånstans att knyta fast kopplet.. och för att hon ju är så liten. INte vill jag lämna henne där ute helt själv!
Ringde mannen min och frågade om han var tvungen att ha dem idag? Och nje, han skulle ju igentligen byta imorn.. men han kunde ju ha dem då iaf. Sagt och gjort. Vi gick tillbaka till bilen. Åkte en bit, sen kom jag på att man ju kan åka och parkera där utanför fast det inte är bilväg där. Det hade vi ju gjort när vi köpte akvariumet. Så jag parkerade utanför på sidan. Öppnade alla fönster lagom mycket, SPRANG in och hämtade linderna och SPRANG ut igen :)
Vad gör man inte?

Så min man får sina linser också idag iaf då.

Sen kom jag på att jag ju måste ha kaffe med. Så vart samma procedur hemma vid våran lillaffär. Massa springande idag :)

Nu ska jag ta på mig lite mer bekväma kläder, sen ska jag ut och greja lite på gården faktiskt :)

Ses senare :)

Inga kommentarer: