torsdag, juli 17, 2008

Min dag i övrigt.

Ja, ska ju då fortsätta med förrådet. Jag kastar typ allt! Såå duktig är jag. Fast ibland får jag sakta ner så jag inte kastar sånt som faktiskt är bra att ha kvar.. som julsaker t.ex :) Är ju som jul varje år så kan ju bara bra att spara på de:)

Och kläder... jag hittade kläder från när jag gick i högstadiet. Vad fan ska jag med det till?? Och kläderna från gymnasietiden... vad små de är!!!!! Herre gud, har man vart så tunn??
Ja, har iaf slängt det mesta, eller lagt det i en stooor hög som ska till nån sån container där man kan skänka kläder. Ska ta bild på berget med kläder sen när jag är klar:)

Och barnkläder! Hade mina barn nya kläder varje dag när de var mindre? Har iaf gjort mig av med det mesta där också. Har bara sparat de allra första kläderna de hade och så de som man kanske har nått minne till. Kan ju vara kul för dem att ha nått kvar när de blir stora så de kan se vilket hemskt mode det var på den tiden de var små. Alltså de lär ju tycka de då iaf. Det gör ju jag när jag ser vad jag hade när jag var liten :)

Sen alla märkeskläder de hade när de var små... De är jag på tok för snål för att slänga, eller skänka bort. Så dem har jag också kvar :)

Sen har jag tydligen varit expert på att spara trasiga leksaker. Så nu har jag kastat allt sånt med :) Och vi hade en hel del McDonalds leksaker med. Dem har jag också kastat allihop.

Kan säga att nu har man plats så det räcker och blir över där inne. Ska inhandla flyttkartonger så man kan packa i dem och ha där på hyllorna. Blir ju lättare att hitta saker om man packar i kartonger och skriver vad det är i.

Så nu fick man ner hur min dag kommer se ut sammtidigt kunde jag ha kopierat detta och skrivit att det var de jag gjorde igår, med en sak till på gårdagen... jag for och handlade mat.. och gräsfrön. Så nu ska edt baske mig bli en snygg grön gräsmatta här. Nu har jag ju strött ut gräsfrön och gödslat den. Vad mer kan jag göra?! Ingen aning faktsikt. Kan ju inget om sånt där, så vi får se vad som händer. Men håll tummarna är ni snäll:)

Inga kommentarer: