tisdag, juli 22, 2008

Uppe med tuppen!

Eller ja.. i ett tidigare inlägg så var jag ju osäker om tuppen här borta verkligen kliver upp då.. jag tror inte det faktiskt. Men uppe med mig då iaf!
I natt har jag sovit riktigt bra. Vaknade när min mans klocka ringde kl 7. Tog på mig lite kläder och gick ut en sväng med Dutchess. Hon har för övrigt varit hur lugn som helst inatt. Första natten var det ju lite oroligt när vi skulle sova.
Men nu så:)
Idag ska jag och Dutchess åka in till Härnösand och köpa lite hundgodis så man kan träna lite saker med henne. Ska även köpa lite leksaker så hon har nått att leka med. Katterna är ju tyvärr inte ett alternativ där än så länge. De är fortfarande liiite sura :P
Vad som mer ska handlas är ett koppel och ett halsband. Fick ju ett halsband av kenneln, men vill ju som ha ett man valt själv. Koppel fick vi låna men de var så nöjda med det kopplet så de ville gärna ha tillbaka de.
Så det blir nytt eget idag.

Lite mjölk och sånt ska med inhandlas.

Nä, nu ska min man väckas, matas och skickas iväg på jobbet :)

Inga kommentarer: