fredag, september 05, 2008

Böcker

Ja.. det skulle bli en bok...

Det blidde 5, eller 4 nu och en bokning som då kommer i slutet på september.

*Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra (L Marklund)
*Den som dödar draken (Leif GW Persson)
*Studio sex (L Marklund)
*Prime time (L Marklund)

Denna har jag förhansbokat:
*En plats i solen av Liza Marklund


Såg även att Marian Keyes snart borde komma ut med en ny bok. This Charming Man! Eller den har ju redan kommit, fast på engelska. Undrar när den kommer på svenska?
Kan jag inte hålla om mig om det tar lång tid ås får jag ju köpa den på engelska iofs, svårare än så är det ju inte. Men min mamma brukar låna hennes böcker av mig och jag vette tusan hur hon klarar av att läsa en hel bok på engelska?!

NÄ, nu ska fru Emma gå och bada.

Sii joo läjter!

Inga kommentarer: