söndag, september 14, 2008

Piroger!

Nu är jag mätt i magen. Hade helt tomt i huvet på idéer till middag idag.. sen slog det mig som en blixt från klar himmel att jag ju såklart ska fixa piroger. Var sjukt länge sen jag gjorde det sist.
Blev även supersmarrigt... såklart!

Medans jag höll på att göra degen till pirogerna så kände jag liksom att jag var på G, så jag fixade iordning en deg till bröd också.
Tänkte att eftersom middagen vart liite väl tidig så kan vi ju ta mysfika ikväll.
Alltid gott att fika nybakt bröd :)

Är jag inte duktig??

Har även tvättat flera maskiner tvätt. Får lite svårt att få plats att hänga allt bara. Får nog ta till alla dörrar vi har också :)

Annars har jag inte så mycket att göra just nu.. allt är som fixat redan. Skönt, men börjar känna mig rastlös.
Har redan vart ut på en långis med Dutchess så nu kan jag inte ta fler idag, inte med henen iaf.

Kan ju iofs vara skönt att inte ha något alls att göra.. så kan man bara ligga i soffan och ta det lugnt resten av kvällen.

Kom på nu att jag ju iaf måste bada barnen sen. Men de sköter ju sig själva med det nästan.
Men det är iaf det enda som står på attgöralistan just nu:)

1 kommentar:

Elca sa...

Men hörrö, är du så förkyld att du inte har ork att blogga längre?