tisdag, september 02, 2008

Tommy

Våran granne Tommy är här så nu sitter de och spelar nått "superkul" spel på 360:n.
Men det gör inte mig nått alls, för då får ju jag tid till att blogga... inte sant?

Kom på att jag kanske satt plutten (´) fel förut när jag skrev chevre.. undra om inte den ska sitta på första e:t? Chévre. Jag tror det ska vara så.
Iaf så vart toasten jättesmarrig som vanligt :)
Till middag vart det sen köttfärsbiffar med ris och en sås till.
Också gott. Jag börjar bli grym på det där med mat nu. :)

Dutchess har fått ett nytt halsband idag också. Min man köpte ett när han var och jobbade. Vet ni vad det är för färg? ROSA!
Min man gick alltså och köpte ett rosa halsband. Det hade jag aldrig trott att han skulle göra. Men jag vart glad. Och Dutchess med såklart! (hon har sagt åt mig att hon gillar rosa)

Nä, nu ska tydligen de andra ta varsin jäger?!
Undra om jag ska passa på att ta mig en liten baylies? Jag tror faktiskt det :)

Tjing tjing!

Inga kommentarer: