fredag, september 05, 2008

Paus

Skönt med paus nu. Har hunnit vara ut med Dutchess 2 ggr. Gick först ut i skogen som vanligt, sen gick jag in och kom på att posten inte var hämtad idag. Bara att ta på sig skorna och gå ut igen.

På tillbakavägen träffade vi en av våra grannar som också har en valp(pappilon) de frågade lite om valpkursen som vi har börjat.
Så nu ska de ringa och anmäla sig även de:)

När jag väl kom in så fixade jag med tvätten. Vek de som var tort och hängde ny tvätt och gissa vad jag gjorde sen???
Slog på en ny maskin med tvätt :)

Har även fixat bort disken så min man slipper göra det när han kommer hem.
Jag hatar disken, men ibland kan jag vara snäll.

Oj, nu kurrar det i magen här. Och min man kommer inte hem förens om ca 1½ timme. Får ta mig en frukt så länge.

Nu ska jag fortsätta med mitt här hemma jag.

Tjing tjing!

Inga kommentarer: