fredag, september 19, 2008

Mätt i magen!



Nu har jag och min man ätit middag. Jag gjorde parmainlindad kycklingfilé. Till min man så gjorde jag även egen klyftpotatis som jag friterade.
Själv så fixade jag sallad till.
Vart även lite sugen på chévreost så jag la på lite på kycklingen :)

Just nu tar jag bara en liten paus här. Min man ligger och sover en stund så han orkar jobba ikväll också. Själv ska jag snart ta en tur med Dutchess så hon får göra av sig efter sin middag :)

Spacklet har även torkat redan där uppe så när min man far på jobbet så ska Fru Emma slipa väggar :)
Här är en bild på dagens middag :)

2 kommentarer:

Malinanan sa...

Vi har ca:900 kvm. Ganska lagom tycker jag lite större skulle man ju stå ut med men helt ok. Jag tror nog att 800-1500 är lagom sen blir det alldeles för stort.

Hur går det med nybyggar husplanerna då?

Anonym sa...

Ja, den är här nu också faktiskt! :P