måndag, september 22, 2008

Halloj!

Måndag idag då. Här betyder denna måndagen hämtning av barnaskaran. Min man är dock ledig idag så jag behöver bara hämta mina egna barn idag.
Ska då passa på att hämta en sängram hemma hos min mamma som hon vill bli av med. Passar oss perfekt eftersom den är i samma stil som Mia vill ha på sin säng.
Ska även lämna en bokhylla där åt min lillasyster som hon ville ha :)
Byteshandel?! :)

Denna veckan har vi inte så himla mycket planerat. Barnen ska ju såklart på skola/dagis så jag måste ju ha nått att sysselsätta mig med om dagarna. Ska ta en långpromenad varje dag iaf.

En sak har vi planerat iaf. Till helgen ska vi åka upp till Övik och då på Star Wars The Exhibition.
Har lovat min son att gå på det och nu är som sista chansen innan den är borta.
Så det blir det denna helgen :)
På lördag då. Min man jobbar även så jag får nog ta barnen själv och åka dit. Blir nog ett stopp på paradisbadet när vi ändå är där :)
Ska bli kul. Ska se om man kanske kan se om Stina vill följa med. Kan vara kul med nån mer än barnen :)

Nä, nu ska jag ta och packa in en bokhylla i bilen. Ses sen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Duuu jag har ju glömt tacka för alla bra recpet sidor du gav mig :D TAAACK ;D