onsdag, september 17, 2008

Tråkigt!

Det är så himla tråkigt att riva tapet, men vet ni?? Nu är jag snart klar. Och min kära man skulle köpa med sig spackel hem så imorn kan jag äntligen få klart det där rummet :)
Min pappa ska ju komma hit på söndag också och hjälpa oss med en del saker här hemma. Bl.a. så ska det ju upp en väg i det rummet jag håller på nu.. så att vi kan fixa en garderob där, så det ska han hjälpa oss med. Och så ska han hjälpa oss att fixa en hundgård... och sist med absolut inte minst så ska vi äntligen påbörja våran bastu! Pappa ska komma och slänga upp en vägg till den. Så nu kan vi börja kika på vad vi ska ha för dörr till den. Och efter väggen är uppe så kan vi ju mäta ut hur stor den blir och då köpa panel till den :)
Jag längtar tills den är klar!!

1 kommentar:

Malinanan sa...

Vad flitig du är hela tiden.. =)