söndag, september 28, 2008

Glad

Idag har jag en sån himla bra dag. Är på jättebra humör.
Har varit ute i skogen med barn och hund och plockat in saker som löv och andra saker man kan hitta i en skog.
Ska snart ta fram lim och papper så ska de få fixa med det.

Har precis varit och handlat även. Hade ju tänkt baka matbröd.. men hade helt slut på jäst. Så fick panikåka dit eftersom de stänger kl 3.
Tur jag han, annars hade jag fått åka ända in till Härnösand.

Städat en del har jag hunnit med nu också. Duktiga jag! Och en massa tvätt har tvättats.
Snart ska jag ta och fixa en pajdeg. Blir tacopaj till middag här. Enkelt men gott!
Smidigt för min man att värma när han kommer hem också.

Och efter jag gjort pajdegen ska jag upp och skruva upp några skivor så väggen uppe blir klar nån gång. Hälften är ju klart redan men vill bli klar med allt så jag kan spackla och slipa klart hela rummet.

Nä, gå härifrån och ta tag i det jag ska så jag blir klar nån gång :)

Inga kommentarer: