lördag, september 06, 2008

Hello!

Nu sover min man en stund för att orka med jobbet senare. Så då passar jag på att uppdatera lite :)

Min man var ju så gullig så han fixade kaffe när han vaknade och serverade mig en kopp.
Sen satte han sig vid datorn och sitt kära blocket.se.
Han sa häromdagen att han ville spara lite pengar ett tag. Han ska ju sälja sin bil och köpa en ny. Så sa han till mig att han skulle efter att ha fått sålt sin bil köpa en bil i 10000:-klassen.
Okidoki, tänkte jag, han gör ju som han vill.
Men sa åt honom att jag helst inte ville höra nått gnäll sen isf. Han är ju rätt petig på bilar min man.
Så har han suttit på blocket och letat bilar för den summan.
Och nu kommit fram till att de ju inte finns några bilar som ser ok ut för 10000:-
Nähä!!??
Var tvungen då att fråga honom vad han trodde det fanns för superbilar för den summan. Så han har tagit tillbaka det :)

Grejen är att jag vet att han inte skulle kunna åka omkring i en skruttbil. Så jag visste detta hela tiden :)

Iaf så medans han satt och gick igenom blocket så gick jag ut och lekte med Dutchess. Kastade boll och spelade fotboll mm.

Gick in efter en timma ca. Hinner bara ta av mig skorna.. ja, sen ska lillan kissa. Bara på med skorna igen då och gå ut. Fel att kissa när man var ute innan :)

Har även varit duktig och hjälpt min man att tvätta bilarna. För hand!
Det är bra jobbigt det. Men nu är båda fina iaf. Johan tänkte ju bara tvätta V70:n först, men varför bara tvätta en när man ändå håller på?! Så jag tog och tvättade S4:an.

Efter det var det dags för att få något i magen. Jag var typ inte sugen på nått alls om vi hade hemma. Svårt att komma på nått att laga då.
Men jag drog ihop en tonfisksallad och en dressing till det.
Vart supergott :)

Sen slog vi på en film som vi inte orkade se klart igår. Nya mumienfilmen. Helt ok.. tror jag, har inte sett mitten på den.. sov då!
Efter den så slog vi på Hancock. Samma där. Bra film, men har ej sett mitten.. fick matkoma och somnade på min mans mage :)

Vart en dusch sen så man piggnade till lite.

Och nu sitter jag här. Och funderar på att leta fram nått recept så man kanske kan baka lite när mannen är och jobbar sen?

Måste ju ha nått att göra.. eller måste jag det? Kanske bara ska tillbringa tiden i soffan med en film eller så då?

Måste fundera...

Inga kommentarer: