lördag, september 20, 2008

Snäll man!

Idag när min man kom hem så hade han med sig en present.
Han är så gullig. Så nu kan jag kasta den gamla skruvdragaren. Vill som inte använda den då den börjar ryka när man använder den. Vill ju inte att det ska börja brinna.
Denna var iaf perfekt för mig. Superliten, och jättelätt!
(som vanligt dålig kvalitet då jag inte fixat vanliga kameran än)
Slipningen har jag gett upp för idag också. När min man kom hem så åt vi middag och slog på en film. Jag höll ut länge för jag missade bara precis i slutet, då jag somnade.
Efter filmen skulle min man lägga sig för att vila ett tag så han orkade jobba senare.
Och jag hände med honom upp för att vila även jag och somnade som ett litet barn.
Vaknade vid 8 igen och slog på kaffe medans mannen gick och duschade.
Han mysa en stund tillsammans innan han for igen.
Och nu ska jag ta och se klart på Csi sen ska jag ta en dusch och sen måla naglarna på en hand.. målade på den andra igår men vart så trött sen så orkade inte den andra :)
Ska nog gå upp sen och lägga mig och läsa i sängen och bara vara liksom.

Ni andra får ha en bra lördagkväll :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi ska bygga i sörnacksta om du vet var det ligger? Strax efter sidsjön går en grusväg upp i skogen och där ligger det ett område som heter så. Där kan vi snacka på landet, fast endå tokcentralt! =) Till våren när vi börjar med grunden och så kommer min blogg bli lite annorlunda tror jag. Kommer följa vartenda litet spadtag där, så andra kan lära av våra misstag, för det är jag helt säker på att det kommer bli många av! Men det blir nog bra till slut..