måndag, september 08, 2008

Hej mina vänner

Så var det måndag då. Häärliga måndag!

Idag är min man ledig, och sjuk. Så himla typiskt!
Men jag ska ta hand om honom på bästa möjliga vis!!

Vad ska jag göra mer idag då? Hämta in barnen. Först mina 2 änglar ska jag hämta på dagis/skola in Sundsvall och efter det ska jag hämta Johans dotter på hennes skola.

Mysigt att få hem dem igen.

Ikväll är det ju valpkurs igen också. Spännande att få se vad vi ska göra idag. Var ju bara infoträff förra gången så denna gången ska vi börja lära oss saker :)
Får se om mannen orkar följa med nu när han är så hängig.
Han ligger fortfarande och sover även, men han får sova tills han vaknar. Tror han kan behöva det.

Nä, nu ska jag ta och göra mig klar. Och slå på kaffet. Kom på att jag ju ska åka om bara 1½ timme så bäst att skynda nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack :)

Synd att mannen din är sjuk när han väl är ledig :(

Anonym sa...

Du får hälsa honom att krya på sig.
Det är något som går u. Massa folk jag känner är sjuka.